Az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően a Kegel24 webáruház ügyfele, amennyiben hibás terméket kapott, reklamáció benyújtására jogosult. 

Az Eladó kijelenti, hogy a törvény rendelkezéseinek megfelelően fizikai vagy jogi hibáktól mentes terméket köteles leszállítani. Amennyiben a termék hibás, az ügyfél jogosult árcsökkentést vagy a szerződéstől való elállást, hibamentes árura vonatkozó árucserét vagy javítását követelni. 

REKLAMÁCIÓ MÓDJA

Amennyiben a fizikai hiba a termék átadásától számított két éven belül jelentkezik, az Eladó jótállás jogcímén felel érte (további információ a Szabályzatban)

AMENNYIBEN REKLAMÁCIÓT SZERETNE BENYÚJTANI, AZ ALÁBBI LÉPÉSEKET TEGYE MEG:

*A reklamációt az alábbi e-mail címre nyújtsa be: info@kegel24.hu Az üzenetben pontosan tüntesse fel a termék hibáját, csatoljon fényképeket, melyeken látható a hiba, jelentse be a követelés összegét/módját.

* A válasz e-mailben értesíteni fogjuk a reklamáció regisztrálásáról.

* 14 munkanapon belül döntés születik a reklamációja ügyében, amelyről értesítést küldünk.

* Amennyiben pozitív döntés születik a reklamációról, kérjük, tegye meg az alábbiakat:

  1. A hibás termékeket a vásárlás bizonylatával együtt csomagolja be.
  2. A csomagot küldje el a válasz e-mailben megadott címre, vagy adja át az általunk küldött futárnak. 
  3. A csomagot feltétlenül lássa el az alábbi megjegyzéssel: reklamáció/ www.kegel24.hu / megrendelés:….

Nem talált választ a kérdésére? Azért vagyunk, hogy segítsünk!

48 182 610 894

info@kegel24.hu

Ügyfélszolgálat:
H – P 8.00 - 16.00